Tricks vardag

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Trick - 8 juli 2012 01:26

Trick skriver:

Vad härligt det är när man kan ligga ute och njuta av det fina vädret.
Inte illa är det med en egen klöveräng   Massa humlor vill landa på blommorna

och jag är inte sen att jaga iväg dem.


Fast det har varit lite dåligt väder idag... kvavt och småmulet.
Ikväll blev det rastning på en av mina favoritställen. Har älskat stället sen
jag var liten. Numera tar jag det lite lugnare o njuter av promenaden.


Inget grillande idag men jag har fått smaka lite glass.


Framåt kvällen är jag trött och somnar till lite då o då...
Allra helst vill jag ligga på trappan o ha utsikt på vad som händer utanför.
En liten vildkanin unge har sitt tillhåll utanför mina gränser så den upptar en

del av min tid. Matte tycker det är synd att den inte har några syskon eller

lekkamrater. Men jag tror att han/hon hittar nog snart nån kompis att leka med.
Den får gärna komma in till mej....   

Snart en ny dag och jag får se vad jag vill hitta på då.
Får väl passa på o njuta av min klöveräng för husse tar nog snart fram 
gräsklipparen och "förstör" min fina äng.
Matte vill också ha några gräsplättar sparade så kaninerna har nåt att käka på.
Natti natti
/Trick



Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards