Tricks vardag

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Trick - 9 februari 2012 01:50

  


Åren går och snart fyller jag år igen. År 2003 så föddes jag nånstans

och om det kan ni läsa om på min hemsida. Där finns också massor av bilder

för matte var lite mer aktiv då med bilder och uppdateringar.

Fotot nedan är från 10 augusti 2003 då hon och husse var och tittade på mej.

10 dagar senare flyttade jag till dem.

Visst är jag söt? 13kg vägde jag och hade bandage på bakbenen.
Matte var helt såld när hon såg mej.... och vem kan motstå en sån sötnos

som mej    Här är jag ca 4 månader gammal.

Tänk att jag fick ett hem där jag för det mesta får som jag vill. Har massor

av mjuka sovplatser och får mat jag gillar.


Matte brukar säga när jag är missnöjd -Du har inget att klaga över, du sover

mjukt, får mat och behöver inte ligga utomhus och frysa. Och du är älskad!

Det finns hundar som inget hem har, ingen som bryr sig. Och vintertid

fryser hundar ihjäl..

Ja, jag har det bra men man kan ju alltid försöka få dem att köpa fler gosedjur,

få lite med gottis. Men de är ganska hårda med godis numera och jag minskar

ändå inte i vikt   Jag tycker att då är det väl ingen mening med att snåla

eller hur ?


Dags för biabädden

 

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards