Tricks vardag

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Trick - 23 december 2011 23:02

Trick skriver:

Ja, så blev det jul igen. Matte har fått jättemånga julkort och en del från datorn. Hur det nu går till?

Ett från Samson och Svea o deras mattar kom igår.

Tack för det kära vänner!


Ikväll så la matte husses julklappar under vår minigran (ca 50 cm) och sa åt honom att det var från mej.

Han fick öppna dem ikväll. Det var nåt han skulle lyssna på när han är ute och kör sin lastbil.

Efter det så la matte fram min klapp jag fått från Yrla o Spexa. Och eftersom husse fått öppna sin så tog

jag givetsvis efter. Jag gick och tog min klapp och husse frågade mej då  -Vad gör du? men jag gick in

i andra rummet och öppnade min julklapp. Härligt tuggit godis och jag har ätit upp den ena och den andra

ska jag äta i morgon. Jättegott! Tack tjejerna!


Matte har gjort några julkort hon skicka iväg på datorn. Lägger ut dem här också och önskar Er alla

en God Jul!

 

Kaninerna har också sänt iväg julkort och tycker de ser lite töntiga ut i sina luvor   
Men matte tycker de är söta. Det verkar tydligen som om matte gillar kaniner oavsett

hur de ser ut. 

 

Kaninerna ska öppna sitt paket i morgon också... undrar om jag kan ha nytta av något?
Får de morötter så funkar det bra för mej.. Jag äter morötter nästan varje kväll.

Och mycket mer nu när vi har den här äckliga dietmaten... Urk säger jag bara      

 

Vi får se när vi bloggar igen, i morgon blir det fullt upp med gäster och en  hundvän till mej

kommer också. Har umgått en del med honom tidigare då han var valp. Men nu är han vuxen och

förhoppningsvis lite lugnare... pust.. Men matte har ett tuggben åt honom så han får nog full

upp med att käka på det.
Har hört att det är speciallgjorda köttbullar till honom o mej.
Jag fortsätter bantningen efter jul så lite julmat ska nog få i mej.

Ha en trevlig jul och vi hörs snart igen
 

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards