Tricks vardag

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Paket för jämnan

Av Trick - 20 december 2011 01:15

Trick skriver:

Nu närmar det sig att tomten kommer. Jag har varit snäll hela året så julklappar

får jag säkerligen. Idag var Jessica här med klappar till både mej och matte.
Jag får inte öppna min förrän på julafton. Lite svårt att vänta men jag har inget val.
Julklappen tog matte hand om   
Vi fick också ett julkort från Jessica och Yrla o Spexa



Matte har fixat lite inför julen idag. Lagat lite mat och senare idag ska hon steka köttbullar. Det gillar jag.
Fast nu när jag bantar blir det nog inte så mycket smakat eller rent utav ingenting   


Jag hade nog velat ha lite snö så jag kommer i julstämning.
Kaninerna har också fått paket.. Det är en viss Hogge som sänt denna till Henry, Cloie och Simba.
Jag tror han haft hjälp av sin matte Johanna att fixa detta. För en kanin kan ju inte fixa såna här fina paket
eller hur ?
Kaninerna väntar spänt på att de ska bli julafton så de får öppna paketet.
Det var jättesnällt att Hogges matte övertog julklappbyte och ordnade med adresser och lottdragning.
Tack Johanna!


Och så har hon ritat fina kaniner på paketet   


  
Nu ska jag gå och vila mej en stund för att orka med min "träning" senare idag.
Ses snart igen
 







 
 
Hogge

Hogge

20 december 2011 14:20

Sv: Hmm, jag har aldrig provat plommonträd. Har hittills inte fått någon gren jag tyckt om mer än äpple. Och det är viktigt att det är nya grenar. Gärna med löv. Golvlisten var ganska god oxå. Vet inte vad det är för träd....

http://viciousme-hogge.blogspot.com

 
Hogge

Hogge

20 december 2011 15:25

Sv: Hmm. Det är ju att gnaga av kvistarna som är det roliga. Tycker Henry om själva stammen? Han är då underlig...Hm.

http://viciousme-hogge.blogspot.com

 
Svea

Svea

20 december 2011 18:48

Trick, du förtjänar många klappar. Vi får hoppas att människorna inser hur mycket vi förgyller deras vardag så kanske de gräver lite djupare i plånboken;)!
Du får förresten hälsa din matte att vi visst inte tror hon målar fult. Så länge det finns känsla i så är det vackert!:)

http://inzoomat.blogg.se

Trick

23 december 2011 22:58

Trick svarar: Jag får gosedjur året runt så det blir nog inte så många klappar i år :(
Jag ska berätta för dig Svea, att mattes konst är jättefult och när tom. en hund tycker det så är det illa ..

 
Hogge

Hogge

21 december 2011 10:45

haha jösses, mina vackra "fatta-vad-det-är-bilder" xD

http://viciousme-hogge.blogspot.com

Trick

23 december 2011 22:56

De är jättesöta :)

 
Sofia

Sofia

21 december 2011 21:34

Hej,

Ja, det har kommit fram, har bara inte tagit mig för att skriva om det i bloggen :) Det ligger otåligt undanstoppat i väntan på lördag..

http://shadesofgolden.blogg.se

Trick

23 december 2011 22:56

Bra då har posten klarat sitt uppdrag :)Hoppas kaninerna har glädje o nytta av klappen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trick - 29 september 2012 23:22


 Vår vackra Simba har fått somna in. I torsdags vid 16 tiden fick hon sluta sitt snart 8 åriga liv. Vår älskade lilla Simba är borta för alltid men kommer att finnas i våra hjärtan för evigt! Husse brukade säga att Simba var den snällaste oc...

Av Trick - 19 juli 2012 00:10


Matte provade sin nya mobiltelefon häromdagen. Även denna går ju fotografera och filma med. Inte helt illa     Idag var det träning igen och sen sov jag gott på eftermiddagen. Men framåt kvällen kände jag mej pigg och glad. Tänk var lite extra...

Av Trick - 12 juli 2012 12:10

  Trogen besökare varje dag. Sitter o väntar på att få lite torrfoder.De är många som vill ha men endast 2 stycken är så här nära.Speciellt hungriga var de när de hade ungar och nu tar de med sig ungarna för att få lite mat. Det går åt en hel del...

Av Trick - 8 juli 2012 01:26

Trick skriver: Vad härligt det är när man kan ligga ute och njuta av det fina vädret.Inte illa är det med en egen klöveräng   Massa humlor vill landa på blommorna och jag är inte sen att jaga iväg dem. Fast det har varit lite dåligt väder idag...

Av Trick - 2 juli 2012 23:47

Husse har samlat bollar åt mej  Helgen har varit lugn och skön och jag har vilat ute i det fina vädret. Lagom varmt och framåt kvällarna har vi grillat.    En parasoll är aldrig fel    Nåt har hänt med min ena boll   Det är inte jag som f...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards