Tricks vardag

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Trick - 5 november 2011 20:52

Herman skriver:
Hejsan

Äntligen fick jag en chans att skriva lite. Matte hjälper mej förstås.

Idag har jag varit ute en sväng.


Husse hjälpte förstås till och den där gamla trälådan har tidigare kaniner gillat så husse

tänkte jag skulle få bekanta mej med den. Jag måste våga lite mer och nya saker är väldigt

läskiga.


Vad ska jag ta mej till ?



Jag går så sakta...



Den äter väl inte upp mej? 


Nä, inget händer... pust


Vad tittar ni på?   


Nu ska jag allt visa er...


Jag vågade!  Hur kul som helst.
Och hålen var perfekta för min kropp.   
Detta får jag nog göra om.
Fler bilder kommer när matte fixat till dem.
Jag kan berätta att jag nu får ha den fula trälådan i köket eftersom jag ska vänja mej 

vid nya saker. Snart är hela köket fullt. Transportburen står där också och lite andra 

saker som tillhör mej. Tror min husse o matte snart får skaffa sig ett eget kök   

Rusta har sänkt priset på trasmattor nu så det blir väl några nya till mej.
Jag har liksom kissat ner några och matte tror att om jag får nya så händer det inte igen..

Ja, hon får tro vad hon vill.

/Herman

  

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards