Tricks vardag

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Kiwi har idag somnat in..

Av Trick - 20 september 2011 15:51


Bilden ovan är från April 2011

Min älskade Kiwi finns inte mer!  
Det är hemskt och ledsamt att veta att vi aldrig mer kommer att ha våra mysstunder på kvällarna. Det var vår bästa tid då han inte kunde få nog av mys och pussar  
Nu är du borta men jag hoppas att du nånstans finns och lever ett gott liv med allt vad du tycker om!

Bilden ovan är från Juni 2011  

Du har varit en kämpe men allt har ett slut. Beslutet idag tog jag av kärlek till dej.

Du har en speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där. Du var speciell och du och husse hade era små "duster" men husse älskade dig också trots du inte var så snäll mot honom alla gånger.
Mitt allt, min Kiwi, jag saknar dej!


 
 
Johanna

Johanna

20 september 2011 21:03

Inte ännu en!? Vart är världen påväg? Beklagar verkligen... :(

http://viciousme-hogge.blogspot.com

Trick

21 september 2011 20:55

Jo, det är så det är. Många underbara kaniner som lämnat jordelivet nu. Krama om Hogge från oss!

 
Tessan

Tessan

21 september 2011 15:04

Åh nej, jag beklagar verkligen. Men jag vet att du gjort allt för att ge Kiwi ett underbart liv...

Jag saknar min Tyson så det skär i hjärtat.

http://kaninfamiljen.com

Trick

21 september 2011 20:52

Tack Tessan!
Det skär i mitt hjärta också, för Kiwi och jag hade en speciell relation.
Det var en tuff dag igår :( och dagarna är inte lätta nu heller :(

 
Susanna

Susanna

21 september 2011 22:21

Åh NEJ!
Inte Kiwi också :(
Säger som Tessan, vart är världen på väg?!
Vila ifrid Finaste Kiwi! <3

http://Livetmedkaniner.bloggplatsen.se

 
Yasmine och Samson

Yasmine och Samson

26 september 2011 19:27

Nej, vad otroligt hemskt!! Jag beklagar verkligen sorgen. Kiwi verkade vara en så fantastiskt fin kanin. Jag är så ledsen för er skull...

http://inzoomat.blogg.se

 
Ingen bild

Christina

29 september 2011 21:36

Gråter. Fast jag visste efter ditt mail.
Fina bilder.
Tänker på våra små. I min blogg detta datum i fjol kan man läsa/se min hyllning till våra älskade.

Hoppas det gick bra i måndags. <3

Trick

4 oktober 2011 23:48

Ja det är sorgligt och jag vet att du också gått igenom detsamma.

Skriver mail till dej när allt är lite lugnare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trick - 29 september 2012 23:22


 Vår vackra Simba har fått somna in. I torsdags vid 16 tiden fick hon sluta sitt snart 8 åriga liv. Vår älskade lilla Simba är borta för alltid men kommer att finnas i våra hjärtan för evigt! Husse brukade säga att Simba var den snällaste oc...

Av Trick - 19 juli 2012 00:10


Matte provade sin nya mobiltelefon häromdagen. Även denna går ju fotografera och filma med. Inte helt illa     Idag var det träning igen och sen sov jag gott på eftermiddagen. Men framåt kvällen kände jag mej pigg och glad. Tänk var lite extra...

Av Trick - 12 juli 2012 12:10

  Trogen besökare varje dag. Sitter o väntar på att få lite torrfoder.De är många som vill ha men endast 2 stycken är så här nära.Speciellt hungriga var de när de hade ungar och nu tar de med sig ungarna för att få lite mat. Det går åt en hel del...

Av Trick - 8 juli 2012 01:26

Trick skriver: Vad härligt det är när man kan ligga ute och njuta av det fina vädret.Inte illa är det med en egen klöveräng   Massa humlor vill landa på blommorna och jag är inte sen att jaga iväg dem. Fast det har varit lite dåligt väder idag...

Av Trick - 2 juli 2012 23:47

Husse har samlat bollar åt mej  Helgen har varit lugn och skön och jag har vilat ute i det fina vädret. Lagom varmt och framåt kvällarna har vi grillat.    En parasoll är aldrig fel    Nåt har hänt med min ena boll   Det är inte jag som f...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards