Tricks vardag

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Trick - 11 augusti 2011 23:23

  Nu tycker jag det får vara nog med regn. Jag vill kunna ligga på gräsmattan och njuta av sommaren.
Matte har nya gummistövlar så nu gnäller hon inte så mycket. Fast husse är en riktig mes, han gnäller mest när det regnar. Ja, inte för att jag är så där överförtjust i regn men man får inte gnälla hela tiden.


Egentligen har jag inte så mycket att berätta förutom att matte har slängt alla mina valpleksaker. Det var bollar, kamptrasor, ben m.m
De var sönder och ihjälbitna   så nu åkte det på tippen. 
Numera får jag inte såna saker längre för de är inte så kul. Jag föredrar ju gosedjur numera.
Har hört att min soffkudde ev också kommer att slängas, men det blir inte förrän de köpt ny. Hoppas jag   för jag kan inte vara utan mina kuddar.

Har fått fixat lite nya färger på min blogg idag o jag är nöjd med det gröna   
En gammal bild får det bli idag. Orkar inte fixa de nya.

   Bilden ovan är tagen mars 2009
God natt och vi hörs snart igen
/Trick


Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards