Tricks vardag

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Trick - 19 juli 2011 23:26

   Hallå
Då var det fint väder igen och jag kan vara ute i min lilla trädgård igen.
Det har varit så dåligt väder innan, regn o rusk. Jag hatar regn! Precis som husse gör   


 
Vi har semester och tar det lilla lugna om dagarna.

  Igår var jag och blev vaccinerad. Det var inte så farligt men jag pep lite ändå   Så nu dröjer det ett år till nästa gång.

Idag var jag på min vibrationsträning och som vanligt var det jätteskönt och det är något jag verkligen uppskattar, ja god mat är också nåt jag verkligen uppskattar. Mina frukoststunder med husse är heller inte så illa. Skönt han har semester så vi kan njuta av dagarna tillsammans.
Bilden ovan så försvann husse, då undrade jag genast om det var nåt gott på gång.


Lite bilder nedan på Kiwi kanin då han var ute en sväng i kväll.

  Sötnos!     Lite fällning på gång   

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards