Tricks vardag

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Trick - 28 januari 2010 22:18

Hej svejs

Igår så var jag och matte iväg på träning. Jag tycker det är helkul att komma dit, jag hörs nog i hela väntrummet när jag passerar.

Matte hade tagit med kameran och både jag och min sjukgymnast blev fotade.

  

Här är jag tillsammans med Madeleine som jobbar på Lundabygdens djursjukhus och är Leg. sjukgymnast.

Hon är jättesnäll och jag tycker att "plattan" är helt okej att stå på. 

Jag är lagom trött när vi åker hem, jag kan t.om vara tyst i bilen   

Tur att vi hade tid så tidig för lite senare så fick vi världens snöoväder och matte gillar inte att köra när det är snö och halka. Stackars husse som var långt uppåt landet med sin stora lastbil, men han är ju duktig bilförare så han klarar sig bra   eller hur husse?

 

Har ju glömt att visa bild på senaste kaninen som flyttade in här i somras... Han heter Kiwi men kallas "hajen" av husse. Kiwikanin gillar varken mej eller husse. Han biter gärna om han får chansen ... den lille fulingen. När han flyttade hit så pinkade han ner både matte och husse när de kom ut i köket men efter en kastrering så slutade han med detta. Han är numera mattes gullekanin    men givetvis så är de andra två det också

  

Nog för ikväll

Ha det gott mina vänner!
//Trick


Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards