Tricks vardag

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Trick - 12 januari 2010 21:25

  

Innan jul inhandlades en tomteluva i våra hem, det var egentligen husse som skulle bära denna  (skämmas) men det blev jag som fick skämmas   


Det skulle tvunget fotograferas och jag skakade av luvan på en sekund så de hann inte med att fota, då kilar matte in och klipper till lite gummiband som hon syr fast i luvan så den ska sitta stadigt och kvar på mitt huvud medan de förnedrar mej   

Det tog inte så lång tid och nu hoppas jag att den försvinner nånstans under sommaren eller nåt annat... så jag slipper den nästa år.


  


I morgon är det dags för min träning igen, ska bli kul och se vad vi träffar på denna gång, gillar när det finns katter där   


Hej och hå för denna gången.

Vi hörs

Trick den vilde  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards