Tricks vardag

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Trick - 19 oktober 2009 22:53

Dagen började bra idag, när vi var på väg ut på morgonrundan så kom en leverans att råddjursben Tungan ute

Matte gillar det inte egentligen men för att jag ska få ha lite bra saker för mej så tar vi tacksamt emot dessa.
Inte så hon tycker det är äckligt eller så men hon har blivit så mesig sista åren, hon vill inte att dessa vackra och fredfulla djur ska jagas och dödas.
Men eftersom jag tränar viltspår så är dessa väldigt värdefulla för oss och jag älskar att spåra.


Sen var det dags för inköp av ny kaninmat och när matte kom hem hade hon köpt med hem en påse med tjurmuskel, och jag fick genast en. Men jag la den åt sidan, för den skulle jag visa husse när han kom hem. Mycket roligare att äta när han är hemma.


Fint väder idag och jag har lufsat runt i trädgården, tror bestämt att det har bosatt sig en liten mus i vår vildvinshäck Skrattande  Den får jag hålla koll på.
Lägger ut en bild från juni månad idag.

     

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards