Tricks vardag

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Trick - 18 oktober 2009 23:20

Tungan ute Yes... matte fick tummer loss och hjälpte mej att logga in i kväll. En gästbok här på bloggen blev det visst också Cool

Bloggplasten har fått lite mer finesser så nu får vi se hur matte kommer att fixa här.


Jag mår prima och tycker helgen varit bra. Husse har varit ledig och då njuter jag av hans sällskap och vi gör lite roligt tillsammans. Vill inte berätta för mycket här, matte behöver inte veta allt.


Vi har mist några familjemedlemmar, marsvinet Benji och Fiesta har fått somna in. De har funnits hos oss i 4,5 år och nu är buren tom Gråter

Gammelkaninen Smulan blev också dålig, hon fick urinsten och tyvärr så var det så smärtsamt för henne att hon fick åka till kaninhimlen. Hoppas att hon där nu träffat Limpan.  Matte är sorgsen över alla våra förluster men jag försöker pigga upp henne.


Nu ska jag sova och jag lovar att skriva snart igen.... och då visa några bilder från sommaren som varit

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards