Tricks vardag

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Trick - 9 juni 2009 20:53

Hej svejs i lingonskogen...
Det är väldigt länge sen jag skrev men jag har inte haft tid och matte har inte varit kry så hon kunnat hjälpa mej med bloggen.
Allt är bra och i lördags blev jag badad. Jösses vad grann jag blev. Pälsen blänker och all underull försvann. Skönt att bli av med den.

Jag tillbringar en del i trädgården och där ligger jag och njuter av solen. Bra att vi inte har någon jättevärme, det är precis lagom nu. Fast idag har det regnat och mest varit mulet. Lite trist att gå ut då :( 


Idag hade husse och matte varit och handlat djurmat så det blev lite leverbitar till mej. Fick förstås bara en liten :(  hm... snålhet eller ?

Men nu vet jag var de ligger så nästa gång skafferiet öppnas så ska jag försöka norpa åt mej en eller två... :)

Nu ska jag be matte att leta upp lite bilder som hon kan lägga in här.
Hej så länge
/Trick

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards